Post by sandcawadisrea on Feb 8, 2022 18:55:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändlig resurs ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
För mycket reklam men ganska roligt
Ok. Det här spelet har tur eftersom det inte ens förtjänar 1 stjärna. Jag hatar det här spelet. Det släpar, och varje gång jag går in i spelet för att "spela" det får jag mig att starta om på nivå 1. Och förhållandet mellan annons och spel är 1:30. Jag kan inte betona det nog att det finns fler annonser i det här spelet i de första 5 nivåerna än när du tittar på 5 timmars YouTube-videor. Det är alldeles för lätt och det krävs 0 hjärnkraft för att ta reda på det. Jag avvery *friendly* personar 1 nivå, 3 annonser spelas. Och det tar längre tid än att spela själv. Sammantaget suger det
Save The Girl Santai esmr
Den är dolig
Tråkig, ingen logik, mycket reklam
Det är jättekul!!! Enda anledningen till att jag gav den 3 starter är på grund av annonserna. Det finns så många annonser som inte gör det här spelet roligt. När jag börjar fick jag en annons. När jag förlorar får jag en annons, och när jag betalar för att fortsätta får jag FORTSÅD en annons!!!! Snälla fixa annonserna!!! Tips: Du kan alltid stänga av internet så att du inte får annonser, och när du är klar kan du slå på internet igen. Det fungerar för mig och min kusin.
På det hela taget är spelet ok, men tilläggen är för långa, detta smutsar ner glädjen i spelet om du sorterade tilläggen och inte hela tiden skulle det här spelet vara fantastiskt. mina nerver fick mig att avinstallera det. Jag vet inte om save the girl, jag ska rädda spelarna från att stoppa spelet.🤪
det är kul jag brukade spela det nu spelar jag nya spel men om du har det bra med annonser och även om du har dåligt wi-fi så kanske du inte får så många annonser som du normalt skulle. Jag kanske fungerar men det kanske inte eftersom det bara fungerade för mig om det här får fler fem stjärnor så kanske det här spelet bara går till någons rekommendationssida!
Save the girl är ett UNDERBART spel jag älskar alla nivåer, det är bara det att det efter varje spel har en reklamfilm och jag gillar inte det så om du lägger en reklam efter 3 eller 2 spel kommer jag att betygsätta detta med 5 stjärnor men annat än att det är ett bra spel
LADDA INTE NED DETTA SPEL! Först är det bra och annonserna är tolererbara, men senare kommer det att börja störa din telefon och få din telefon att hänga sig, min enhet var tvungen att skickas för att repareras på grund av det här spelet, det är nästan som ett virus, det kommer att göra din enhet oanvändbar Jag kunde inte ens öppna någon annan app förutom den här och playstore, 😵 det var väldigt jobbigt, ladda inte ner det här.
Det här är ett roligt, tankelöst spel som är bra för att döda tid, särskilt under Covid-19-avstängningen. Mitt främsta klagomål är de oändliga annonserna. Det är mer än irriterande!
Det här spelet är hemskt! Var 30:e sekund är en annan annons. Jag spenderade mer tid på att klicka bort annonser än att faktiskt spela. Vinna en nivå? Ad. Tappa en nivå? Annons! Popup-fönster är upprörande! Varje nivå är bara 30 sekunder eller så, så det very *friendly* personar med att du ser 2 eller 3 annonser per minut! Det spelet är inte tillräckligt roligt för att motivera det. Vilket slöseri med tid.
Det här spelet är det bästa :3343
Du kommer definitivt att spendera mer tid i annonser än i själva spelet. För spel som ser ut att bli roliga har jag inget emot att betala. Så jag betalade $4,29 CAD för "Inga annonser". Fortfarande, två tredjedelar genom en nivå, du gissar fel val (och du kommer att gissa fel mycket - som en annan recension nämnde exakt, detta är inte ett logikspel, utan ett där du gissar vad utvecklarna hade i åtanke vid den tiden ), och du måste spela den nivån från början om inte... Du tittar på en 30 sekunder lång annons.
Varför måste vi titta på annonser
När jag spelade spelet, på vissa nivåer väljer du din idé och den stannar där. Jag försökte låta nivån gå vidare, men det gick inte. Jag stannade kvar och tittade på nivån men den gick aldrig vidare. Det längsta jag stannade var 5 minuter och ingenting hände. Så jag tog bort spelet. Och det var alldeles för många tillägg.
För mycket reklam! ☹️
jogo de robô de ônibus Estratégia omp
Det är en bra app men jag ger 4 stjärnor eftersom den har så många annonser. Annonser kom in varje minut snälla mindre annonserna om du mindre annonserna kommer jag att ge 5 stjärnor. Men det är mycket bra app spelet är så trevligt min dotter älskar appen. Min dotter spelar alltid det här spelet. Min dotter är väldigt glad. Jag kunde inte vilja ta bort den här appen. Jag älskar den här appen väldigt mycket. Men snälla mindre annonserna tack. Jag begär snälla färre annonser
Ett jätte bra spel❤❤
Det är ett fantastiskt spel men det finns alldeles för många annonser. Det är precis vad det står att det är och det är fantastiskt. Massor av nivåer och nya roliga berättelser! Jag skulle rekommendera det här spelet till alla som tycker om att kunna kontrollera historien. Jag är bara 12 btw
2 stjärnor för spelet.. det är ett roligt spel och jag skulle vilja spela det mer men spelet 10%gameplay 90% annonser .. nivåerna är så snabba och roliga men problemet är att jag spenderade så mycket tid på att titta på annonser mer än spelar spelet ! .. ok jag vet att det är ett gratisspel och du vill ha pengar men seriöst detta är irriterande.. det finns så många gratisspel att jag kan spela det utan att titta på så många annonser som du gör .. förlåt för min dåliga engelska
Emm vad hände med henne
Det här är ett roligt spel men anledningen till att jag inte gav det 5 stjärnor är det för SÅ MYCKET ANNONS SOM ÅH HELVETE NÄR JAG very *friendly* personAR EN NIVÅ EN ANNONS KOMMER SOM GOSH JAG SKA EXPLODERA SÅ LÖSA DET HÄR PROBLEMET
Jag kunde ha skrivit 4 eller 5 stjärnor, men DET finns bara FÖR MÅNGA ANNONSER!!! För mycket!! Om du vill överleva titta på en annons eller om du vill dö titta på en annons. Jag är ledsen Lion Studios men ditt spel gör mig upprörd. Jag förstår fortfarande inte varför jag spelar nivå 1 eller 2 eller 3... Det kommer bara en annons mitt i spelet! Lion Studios snälla fixa det här spelet annars blir många ledsna och arga också, fixa det, lämna det inte bara här!!!!!°😿😠😢😭😤😭
Jag ÄLSKAR det här spelet det här är det bästa spelet men jag ger bara 4 stjärnor för om vi förlorar än måste vi spela med start också är det inga problem men vi vet nu så det är så tråkigt men spelet är väldigt trevligt.... ..men jag har en förfrågan om att snälla gör 1 spel till som detta.....JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET 😉
Skit spel ladda aldrig ner
Spelet är roligt och gulligt. Men för många annonser! Även när du betalar för ingen annons-funktionen fastnar du med för många annonser för att göra anspråk på priser. Jag hoppas att den uppdaterade versionen har färre annonser, fler nivåer och kanske en riktig handling.
Jag tycker att du inte ska installera den här appen. Varför? Eftersom det finns många tillägg. Det är som att varje sekund du väljer finns det en annons. Det är som nivå, ok nu måste du titta på en annons, nivå, annons, nivå, annons. Är detta bara ett annat spel som du måste köpa "Inga annonser" kommer detta att få folk att radera ditt spel. Jag skulle ge det här spelet en 1 men för att jag ansträngde mig så hårt på spelet och till och med gjorde det till ett dåligt spel, ge det en 2.
Jag laddade ner det här spelet och avinstallerade det en dag efter eftersom annonserna är så irriterande. Jag får en annons varje gång jag börjar en nivå, och varje gång jag avvery *friendly* personar den. Så irriterande. En annan sak är att när du vill rädda tjejen är det dummaste alternativet det rätta svaret. Vänligen lägg färre annonser i spelet.
Det är inte så illa, mitt främsta klagomål är att det tar dig från nivåerna till hemmagrejen efter varje nivå. Om jag ville gå till hemmet och göra förbättringar skulle jag föredra att det var ett sidoalternativ, så att du bara kunde gå nivå till nivå utan avbrott.
detta är ett av de bästa spelen i hela världen. Jag är så besatt av den och jag rekommenderar den verkligen. 💓
Spelet kan vara roligt utan så många annonser, men det finns ett enkelt hack som bara tar 2 sekunder. Så fort annonsen spelas, tryck på hemknappen på din mobil och återgå till spelet, den fortsätter utan annonserna. Men efter 20 nivåer blev jag trött på det för att Hahaha avinstallerat
Jag har precis börjat och jag gillar det än så länge. Annonserna är mitt största problem. Jag köpte versionen utan annonser för $2,99, men gratisversionen har fortfarande alldeles för många. Jag förstår behovet av dem, men inte i så överdriven utsträckning.
Det här är coolt, varje nivå får mig att få panik för att rädda tjejen (LOL), det här spelet handlar om hur du kan överleva, hur länge kommer du att hålla på och mer, kan du göra fler svårare nivåer för att göra det utmanande och svårt, tack för att skapa spelet.
Jag kan inte säga att det inte roade. Det här spelet var ett intressant sätt att döda en timme eller så. Bevery *friendly* personen var helt skrattretande. Måste säga att ni måste vara väldigt kreativa (eller höga på syra) för att komma med några av lösningarna. Bra gjort att varje jäkla annons kopierar ditt spel. Bra gjort. Ladda ner den om du vill ha ett skratt och behöver döda lite tid
Detta är det bästa spelet eftersom det är väldigt viktigt att fatta rätt bevery *friendly* person annars kommer du att misslyckas. Det enda jag inte gillar är att varje gång du vinner kommer det ett tillägg. Dessutom är det här spelet det bästa. Det är inte som de andra spelen du spelar candy crush och sedan när du får pengar kan du fatta bevery *friendly* person. Detta är mitt nya favoritspel i App Store du borde verkligen prova det här spelet ibland släpper det dig inte in men du borde prova det och kanske kommer du att gilla det och det kommer att bli din favorit
Spelet är för en gångs skull troget mot annonsen, men det är av låg kvalitet, med text som klipps bort och vissa färger och sånt är ganska rörigt. Det finns också en annons som spelas efter varje enskild nivå, även om nivåerna är ganska lätta och snabba också. Annonserna är också ofta ohoppningsbara.
Jag ville verkligen ha ett sånt här spel!!! Jag hatar verkligen kommentarerna som klagar på annonser, köp bara lägg till gratisversion eller wifi-knappen är alltid tillgänglig lol. De nya nivåerna är intressanta!!
Det är bra men medan du spelar så kommer det så många annonser. Jag uppskattade verkligen. Och jag tillbringade mycket tid åt det här spelet. Jag njöt för att jag ger 5 stjärnor men vissa annonser kommer av den anledningen jag betygsätter 4 stjärnor. Save the girl-spelet är så intressant och bra att spela
Bra spel👍❤. När vi har spelat fel kan vi spela igen. Sååå kul. Försök att spela. Vi kommer att känna att det här spelet kommer att hjälpa. Det är fel igen vi spelar samma alternativ bara kommer att få. Det är också väldigt enkelt spel. ❤👌.
Om du hatar annonser som jag gör.. spela i flygplansläge. Så spelet är precis som annonserat vilket är fantastiskt eftersom det inte är som de andra apparna med falskt spel. Den har totalt 67 olika nivåer och efter att du har very *friendly* personfört de 67 nivåerna blandas den mellan gamla nivåer.
Dåligt
Sämst så mycket reklam och så ologiskt
Ybub59z esText som du kopierar visa automatiskt här
det är så kul
Helt ok.. Rolig tidsfördriv. Tyvärr mycke reklam
Roligt spel.
Äntligen ett spel som är sant mot appannonserna! Det är verkligen en rolig app, jag rekommenderar att du laddar ner det här spelet och om du inte gillar det kan du avinstallera det men mer än troligt kommer du att njuta av det här spelet!!
Jag älskar det här spelet mycket! Kul att spela, och det är inte som de andra spelen (homescapes, gardenscapes) som låtsas att de är den här typen av spel. Jag har inga annonser eftersom jag inte har internet på. Mycket roligt. Rekommenderar det starkt!😁😁 (Också om du tror att det finns för många annonser är det bara att gå i flygplansläge. Det är enkelt!)